Szállítás
Szállítással kapcsolatos kérdések
Webáruházunk biztosítja a házhozszállítás, a csomagautomata, illetve a személyes átvétel lehetőségeit rendelésedhez.
Házhozszállítás:
Logisztikai partnerünk a hét minden munkanapján rendelkezésre áll, csomagfeladást követően várhatóan 1-3 munkanapos szállítási határidőkkel. A futár kiszállítás előtt felveszi a vásárlóval a kapcsolatot a rendeléshez megadott telefonszámon, a gördülékeny kézbesítés érdekében.
Csomagautomata:
Az országban rengeteg csomagautomata áll a rendelkezésre a települések frekventált területein, hogy azok is át tudják venni csomagjaikat, akik nap közben nem tartózkodnak otthon. A csomagautomaták használata általábban kedvezőbb szállítási díjakkal jár, rugalmasabb átviteli feltételekkel párosulva.
Fontos, hogy az automaták méretkorlátozása miatt, túlméretes termékek esetében nem áll rendelkezésre ez a szállítási lehetőség.
Személyes átvétel:
Személyes átvételre Debreceni átvételi pontunkon van lehetőség. Ebben az esetben helyszíni fizetésre kizárólag készpénzben van lehetőség.
Cím: | 4032 Debrecen, Komlóssy út 35. |
Nyitvatartás: | H-P 8:30-16:30 |
Telefonos elérhetőség: | +36/301692971 |
A házhozszállításban futárpartnerünk a DPD és az MPL, csomagautomata esetén a Foxpost, a GSL és az MPL.
A termékek oldalán megtalálható minden vonatkozó szállítási lehetőség (személyes átvétel, házhozszállítás, csomagautomata) várható kézbesítési időtartama, munkanapban megadva.
Több termék rendelése esetén, a várható kézbesítés ideje a legkésőbb beérkező termék szállítási idejével egyezik meg.
Rendelésed feldolgozását és futárnak történő átadását követően a rendelés véglegesítése során megadott elérhetőségeid valamelyikén futárpartnerünk értesítőt küld a csomagoddal kapcsolatban. Ezt követően a futárcégek honlapján tudod nyomonkövetni csomagod állapotát.
Amennyiben valamilyen oknál fogva nem érkezik értesítő a számodra, kérjük a reklamacio@mindns.hu email címen vedd fel ügyintéző kollégáinkkal a kapcsolatot, akik tájékoztatnak csomagod hollétéről.
Amennyiben rendelésed még nem került átadásra a futárszolgálatunk részére, azaz nem kaptál értesítőt a csomagszámodról, jelezd címváltoztatási szándékod telefonos ügyfélszolgálatunkon (+36/301692971).
Ha már megkaptad az e-mail vagy sms értesítőt a csomagszámoddal együtt, úgy az adott futárszolgálat ügyfélszolgálatánál szükséges érdeklődni az adatmódosításról.
Házhozszállítás:
Rendelésed feldolgozását és futárnak történő átadását követően a rendelés véglegesítése során megadott elérhetőségeid valamelyikén futárpartnerünk értesítőt küld a csomagoddal kapcsolatban. Ezt követően a futárcégek honlapján tudod nyomonkövetni csomagod állapotát.
Érkezést megelőzően a futár a megadott telefonszámon személyesen egyeztet a kézbesítéssel kapcsolatban.
Csomagautomata:
Rendelésed feldolgozását és futárnak történő átadását követően a rendelés véglegesítése során megadott elérhetőségeid valamelyikén futárpartnerünk értesítőt küld a csomagoddal kapcsolatban. Ezt követően a futárcégek honlapján tudod nyomonkövetni csomagod állapotát.
Az automatába történő kiszállítás napján a futárszolgálat küld egy SMS-t, illetve egy e-mailt, melyben értesít a kiválasztott automatába megérkezett csomagról.
Az SMS-ben küldött kód segítségével átveheted a csomagodat az automatából.
Személyes átvétel:
Kollégáink felveszik veled a kapcsolatot elérhetőségeid valamelyikén, amikor csomagodat összekészítettük és átveheted a Debreceni átvételi címünkön.
Az aktuális szállítási költségek a pénztár oldalon érhetőek el.
Amennyiben csomagodon látható sérülések találhatók, kérjük ne vedd át a futártól, kérd jegyzőkönyv felvételét a helyszínen.
Sérült csomagolás nem minden esetben jelent sérült terméket is, így kérjük átvételkor minden esetben ellenőrizd a termék sértetlenségét.
Amennyiben a sérült csomag átvétele megtörtént és a benne található termék valóban sérült, a gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.
Amennyiben rendelésed során sérült vagy hibás termék érkezett hozzád, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.
Amennyiben nem az a termék érkezett hozzád, amit rendeltél, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük győződj meg róla, hogy a rendelési értesítődben, illetve a számlán sem az a termék szerepel, amit kézhez kaptál tőlünk. Panaszodat küld el nekünk emailben a rendelési azonosítóddal együtt a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.