Szállítás

Szállítással kapcsolatos kérdések

Webáruházunk biztosítja a házhozszállítás, a csomagautomata, illetve a személyes átvétel lehetőségeit rendelésedhez.

Házhozszállítás:

Logisztikai partnerünk a hét minden munkanapján rendelkezésre áll, csomagfeladást követően várhatóan 1-3 munkanapos szállítási határidőkkel. A futár kiszállítás előtt felveszi a vásárlóval a kapcsolatot a rendeléshez megadott telefonszámon, a gördülékeny kézbesítés érdekében.

Csomagautomata:

Az országban rengeteg csomagautomata áll a rendelkezésre a települések frekventált területein, hogy azok is át tudják venni csomagjaikat, akik nap közben nem tartózkodnak otthon. A csomagautomaták használata általábban kedvezőbb szállítási díjakkal jár, rugalmasabb átviteli feltételekkel párosulva.

Fontos, hogy az automaták méretkorlátozása miatt, túlméretes termékek esetében nem áll rendelkezésre ez a szállítási lehetőség.

Személyes átvétel:

Személyes átvételre Debreceni átvételi pontunkon van lehetőség. Ebben az esetben helyszíni fizetésre kizárólag készpénzben van lehetőség.

Cím:

4032 Debrecen, Komlóssy út 35.

Nyitvatartás:

H-P 8:30-16:30

Telefonos elérhetőség:

+36/301692971

A házhozszállításban futárpartnerünk a DPD és az MPL, csomagautomata esetén a Foxpost, a GSL és az MPL.

A termékek oldalán megtalálható minden vonatkozó szállítási lehetőség (személyes átvétel, házhozszállítás, csomagautomata) várható kézbesítési időtartama, munkanapban megadva.

Több termék rendelése esetén, a várható kézbesítés ideje a legkésőbb beérkező termék szállítási idejével egyezik meg.

Rendelésed feldolgozását és futárnak történő átadását követően a rendelés véglegesítése során megadott elérhetőségeid valamelyikén futárpartnerünk értesítőt küld a csomagoddal kapcsolatban. Ezt követően a futárcégek honlapján tudod nyomonkövetni csomagod állapotát.

Amennyiben valamilyen oknál fogva nem érkezik értesítő a számodra, kérjük a reklamacio@mindns.hu email címen vedd fel ügyintéző kollégáinkkal a kapcsolatot, akik tájékoztatnak csomagod hollétéről.

Amennyiben rendelésed még nem került átadásra a futárszolgálatunk részére, azaz nem kaptál értesítőt a csomagszámodról, jelezd címváltoztatási szándékod telefonos ügyfélszolgálatunkon (+36/301692971).

Ha már megkaptad az e-mail vagy sms értesítőt a csomagszámoddal együtt, úgy az adott futárszolgálat ügyfélszolgálatánál szükséges érdeklődni az adatmódosításról.

Házhozszállítás:

Rendelésed feldolgozását és futárnak történő átadását követően a rendelés véglegesítése során megadott elérhetőségeid valamelyikén futárpartnerünk értesítőt küld a csomagoddal kapcsolatban. Ezt követően a futárcégek honlapján tudod nyomonkövetni csomagod állapotát.

Érkezést megelőzően a futár a megadott telefonszámon személyesen egyeztet a kézbesítéssel kapcsolatban.

Csomagautomata:

Rendelésed feldolgozását és futárnak történő átadását követően a rendelés véglegesítése során megadott elérhetőségeid valamelyikén futárpartnerünk értesítőt küld a csomagoddal kapcsolatban. Ezt követően a futárcégek honlapján tudod nyomonkövetni csomagod állapotát.

Az automatába történő kiszállítás napján a futárszolgálat küld egy SMS-t, illetve egy e-mailt, melyben értesít a kiválasztott automatába megérkezett csomagról.

Az SMS-ben küldött kód segítségével átveheted a csomagodat az automatából.

Személyes átvétel:

Kollégáink felveszik veled a kapcsolatot elérhetőségeid valamelyikén, amikor csomagodat összekészítettük és átveheted a Debreceni átvételi címünkön.

Házhozszállítás (DPD)

1590 Forint

Házhozszállítás (MPL)

3590 Forint

Csomagautomata (Foxpost)

1190 Forint

Csomagautomata (MPL)

2290 Forint

Csomagautomata (GLS)

1390 Forint

Utánvétes fizetés kezelési költsége 

200 Forint

Személyes átvétel Debrecenben

INGYENES

Amennyiben csomagodon látható sérülések találhatók, kérjük ne vedd át a futártól, kérd jegyzőkönyv felvételét a helyszínen.

Sérült csomagolás nem minden esetben jelent sérült terméket is, így kérjük átvételkor minden esetben ellenőrizd a termék sértetlenségét.

Amennyiben a sérült csomag átvétele megtörtént és a benne található termék valóban sérült, a gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.

Amennyiben rendelésed során sérült vagy hibás termék érkezett hozzád, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.

Amennyiben nem az a termék érkezett hozzád, amit rendeltél, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük győződj meg róla, hogy a rendelési értesítődben, illetve a számlán sem az a termék szerepel, amit kézhez kaptál tőlünk. Panaszodat küld el nekünk emailben a rendelési azonosítóddal együtt a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.

Kategória

Ár

Típus

Márka

Paraméterek

Szállítási idő

0