Barion Pixel

Szállítás

Szállítással kapcsolatos kérdések

Webáruházunk biztosítja a házhozszállítás, a csomagautomata, illetve a személyes átvétel lehetőségeit rendelésedhez.

Házhozszállítás:

Logisztikai partnerünk a hét minden munkanapján rendelkezésre áll, csomagfeladást követően várhatóan 1-3 munkanapos szállítási határidőkkel. A futár kiszállítás előtt felveszi a vásárlóval a kapcsolatot a rendeléshez megadott telefonszámon, a gördülékeny kézbesítés érdekében.

Csomagautomata:

Az országban rengeteg csomagautomata áll a rendelkezésre a települések frekventált területein, hogy azok is át tudják venni csomagjaikat, akik nap közben nem tartózkodnak otthon. A csomagautomaták használata általábban kedvezőbb szállítási díjakkal jár, rugalmasabb átviteli feltételekkel párosulva.

Fontos, hogy az automaták méretkorlátozása miatt, túlméretes termékek esetében nem áll rendelkezésre ez a szállítási lehetőség.

Személyes átvétel:

Személyes átvételre Debreceni átvételi pontunkon van lehetőség. Ebben az esetben helyszíni fizetésre kizárólag készpénzben van lehetőség.

Cím:

4032 Debrecen, Komlóssy út 35.

Nyitvatartás:

H-P 8:30-16:30

Telefonos elérhetőség:

+36/301692971

A házhozszállításban futárpartnerünk a DPD és az MPL, csomagautomata esetén a Foxpost, a GSL és az MPL.

A termékek oldalán megtalálható minden vonatkozó szállítási lehetőség (személyes átvétel, házhozszállítás, csomagautomata) várható kézbesítési időtartama, munkanapban megadva.

Több termék rendelése esetén, a várható kézbesítés ideje a legkésőbb beérkező termék szállítási idejével egyezik meg.

Rendelésed feldolgozását és futárnak történő átadását követően a rendelés véglegesítése során megadott elérhetőségeid valamelyikén futárpartnerünk értesítőt küld a csomagoddal kapcsolatban. Ezt követően a futárcégek honlapján tudod nyomonkövetni csomagod állapotát.

Amennyiben valamilyen oknál fogva nem érkezik értesítő a számodra, kérjük a reklamacio@mindns.hu email címen vedd fel ügyintéző kollégáinkkal a kapcsolatot, akik tájékoztatnak csomagod hollétéről.

Amennyiben rendelésed még nem került átadásra a futárszolgálatunk részére, azaz nem kaptál értesítőt a csomagszámodról, jelezd címváltoztatási szándékod telefonos ügyfélszolgálatunkon (+36/301692971).

Ha már megkaptad az e-mail vagy sms értesítőt a csomagszámoddal együtt, úgy az adott futárszolgálat ügyfélszolgálatánál szükséges érdeklődni az adatmódosításról.

Házhozszállítás:

Rendelésed feldolgozását és futárnak történő átadását követően a rendelés véglegesítése során megadott elérhetőségeid valamelyikén futárpartnerünk értesítőt küld a csomagoddal kapcsolatban. Ezt követően a futárcégek honlapján tudod nyomonkövetni csomagod állapotát.

Érkezést megelőzően a futár a megadott telefonszámon személyesen egyeztet a kézbesítéssel kapcsolatban.

Csomagautomata:

Rendelésed feldolgozását és futárnak történő átadását követően a rendelés véglegesítése során megadott elérhetőségeid valamelyikén futárpartnerünk értesítőt küld a csomagoddal kapcsolatban. Ezt követően a futárcégek honlapján tudod nyomonkövetni csomagod állapotát.

Az automatába történő kiszállítás napján a futárszolgálat küld egy SMS-t, illetve egy e-mailt, melyben értesít a kiválasztott automatába megérkezett csomagról.

Az SMS-ben küldött kód segítségével átveheted a csomagodat az automatából.

Személyes átvétel:

Kollégáink felveszik veled a kapcsolatot elérhetőségeid valamelyikén, amikor csomagodat összekészítettük és átveheted a Debreceni átvételi címünkön.

Az aktuális szállítási költségek a pénztár oldalon érhetőek el.

Amennyiben csomagodon látható sérülések találhatók, kérjük ne vedd át a futártól, kérd jegyzőkönyv felvételét a helyszínen.

Sérült csomagolás nem minden esetben jelent sérült terméket is, így kérjük átvételkor minden esetben ellenőrizd a termék sértetlenségét.

Amennyiben a sérült csomag átvétele megtörtént és a benne található termék valóban sérült, a gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.

Amennyiben rendelésed során sérült vagy hibás termék érkezett hozzád, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.

Amennyiben nem az a termék érkezett hozzád, amit rendeltél, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük győződj meg róla, hogy a rendelési értesítődben, illetve a számlán sem az a termék szerepel, amit kézhez kaptál tőlünk. Panaszodat küld el nekünk emailben a rendelési azonosítóddal együtt a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.

Kategória

Ár

Típus

Márka

Paraméterek

Szállítási idő

0