Barion Pixel

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Amennyiben a termékoldalakon feltüntetett információk között nem találsz választ a kérdéseidre, kérjük elsősorban keresd fel a termék gyártójának honlapját vagy írj egy e-mailt az info@mindns.hu címre, ahol igyekszünk pontos felvilágosítást adni.

  1. A weboldal tetején lévő keresőmezőbe írd be a keresendő termék nevét, majd kattints a felajánlott javaslatokra, melyek átirányítanak a termékek oldalaira.
  2. A weboldal főmenüjéből lenyíló kategória listából válaszd ki a keresendő terméknek megfelelő kategóriát, majd a szűrő segítségével válaszd ki a megfelelő terméket.

A termékek oldalain minden esetben megtalálod az aktuális szállítási időket. Bizonyos termékek esetében a külső raktárból való szállítás miatt ez több lehet, így rendelés előtt mindig ellenőrizd a szállítási időt.

Amennyiben rendelés véglegesítést követően nem kaptál e-mail értesítőt, úgy elsősorban ellenőrizd a vásárlói fiókodat, hogy nem történt-e elírás. Ha mindent rendben találsz, mégsem érkezett értesítő, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé.

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, így termékeinket csak weboldalunkon keresztül tudod megtekinteni. Ellenőrzésre a termék átvételekor nyílik lehetőség. Amennyiben nem megfelelő a termék, úgy a vásárlást követő 14 napon belül van lehetőséged a vásárlástól való elállásra, melyről bővebben az elállási feltételeink között tájékozódhatsz.

A rendelésedről kiállított számlát elektronikus formában, a rendeléshez megadott e-mail címre küldjük, rendelésed összekészítését követően.

Ha a termék kézhezvételétől számított 4 munkanapon belül nem érkezik meg a számla, kérjük jelezd azt ügyfélszolgálatunknak a reklamacio@mindns.hu e-mail címen.

Kategória

Ár

Típus

Márka

Paraméterek

Szállítási idő

0