GYIK
Gyakran ismételt kérdések
Amennyiben a termékoldalakon feltüntetett információk között nem találsz választ a kérdéseidre, kérjük elsősorban keresd fel a termék gyártójának honlapját vagy írj egy e-mailt az info@mindns.hu címre, ahol igyekszünk pontos felvilágosítást adni.
- A weboldal tetején lévő keresőmezőbe írd be a keresendő termék nevét, majd kattints a felajánlott javaslatokra, melyek átirányítanak a termékek oldalaira.
- A weboldal főmenüjéből lenyíló kategória listából válaszd ki a keresendő terméknek megfelelő kategóriát, majd a szűrő segítségével válaszd ki a megfelelő terméket.
A termékek oldalain minden esetben megtalálod az aktuális szállítási időket. Bizonyos termékek esetében a külső raktárból való szállítás miatt ez több lehet, így rendelés előtt mindig ellenőrizd a szállítási időt.
Amennyiben rendelés véglegesítést követően nem kaptál e-mail értesítőt, úgy elsősorban ellenőrizd a vásárlói fiókodat, hogy nem történt-e elírás. Ha mindent rendben találsz, mégsem érkezett értesítő, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé.
Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, így termékeinket csak weboldalunkon keresztül tudod megtekinteni. Ellenőrzésre a termék átvételekor nyílik lehetőség. Amennyiben nem megfelelő a termék, úgy a vásárlást követő 14 napon belül van lehetőséged a vásárlástól való elállásra, melyről bővebben az elállási feltételeink között tájékozódhatsz.
A rendelésedről kiállított számlát elektronikus formában, a rendeléshez megadott e-mail címre küldjük, rendelésed összekészítését követően.
Ha a termék kézhezvételétől számított 4 munkanapon belül nem érkezik meg a számla, kérjük jelezd azt ügyfélszolgálatunknak a reklamacio@mindns.hu e-mail címen.