Visszaküldés
Visszaküldéssel kapcsolatos kérdések
Amennyiben csomagodon látható sérülések találhatók, kérjük ne vedd át a futártól, kérd jegyzőkönyv felvételét a helyszínen.
Sérült csomagolás nem minden esetben jelent sérült terméket is, így kérjük átvételkor minden esetben ellenőrizd a termék sértetlenségét.
Amennyiben a sérült csomag átvétele megtörtént és a benne található termék valóban sérült, a gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.
Amennyiben rendelésed során sérült vagy hibás termék érkezett hozzád, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.
Amennyiben nem az a termék érkezett hozzád, amit rendeltél, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük győződj meg róla, hogy a rendelési értesítődben, illetve a számlán sem az a termék szerepel, amit kézhez kaptál tőlünk. Panaszodat küld el nekünk emailben a rendelési azonosítóddal együtt a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.
Amennyiben a csomagban nincs benne minden termék, amit rendeltél, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. A gördülékeny ügyintézéshez kérjük győződj meg róla, hogy a rendelési értesítődben, illetve a számlán valóban szerepelnek azok a termékek, amik a csomagból hiányoznak. Panaszodat küld el nekünk emailben a rendelési azonosítóddal együtt a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.
A garanciális igényed érvényesítésének leggyorsabb módja, ha közvetlenül a hivatalos márkaszervizhez fordulsz. Ennek listáját megtalálod itt: Hivatalos szerviz lista
A szervizek tömegközlekedésen nem szállítható, nagy termékek esetében a garancia idején ingyenes helyszíni javítást biztosítanak az egész országban, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodnak a szállításról.
Ha nincs a lakhelyedhez közel eső szerviz a listán, ellenőrizd a garancia jegyet vagy tájékozódj a gyártó honlapján. Ha panaszodat közvetlenül a szervizhez jelented be, vidd magaddal a termék számláját, illetve jótállási jegyét.
Garanciális panaszodat ügyfélszolgálatunk felé is jelezheted a reklamacio@mindns.hu e-mail címen. Panaszfelvételt követően a további teendőkről értesítünk.
További fontos tudnivalók:
Garanciális ügyintézéshez a következő feltételek teljesülése szükséges:
- A termék és tartozékainak hiánytalan megléte
- Lehetőség szerint a termék eredeti csomagolása
- A vásárlásról kiállított számla másolata
- Garanciajegy másolata
- Jótállási nyilatkozat hiánytalan kitöltése
Garanciavesztés okai:
- Nem rendeltetésszerű használatból eredő kár
- Fizikai sérülés
- Helytelen tárolás, illetve elemi kár okozta meghibásodás
- Arra nem jogosult személy által végzett javítás, szerelés
- Üzemeltetés vagy szállítás közben külső esemény által bekövetkezett meghibásodás
Nem garanciális hibák:
- A vásárló hardveres és szoftveres környezetében nem működő, viszont hibátlan termék
- Szakszerűtlen beszerelés, összeépítésből adódó hibák
- Szoftver-frissítés, BIOS-frissítés, meghajtóprogram-frissítés
Amennyiben a termék a kézhezvételtől számított 14 napon belül hibásodott meg, úgy lehetőséged van eldönteni, hogy jótállási(garanciális)/szavatossági igényt vagy elállási jogot érvényesítesz.
Az elállási feltételekről a „Szeretnék elállni a vásárlástól. Mi a teendőm?” pontban, a garanciális feltételekről pedig az „A termék meghibásodott a garanciális időszak alatt. Mi a teendőm?” pontban tájékozódhatsz.
Amennyiben a termék a kézhezvételtől számított 3 napon belül meghibásodott (a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza), úgy lehetőséged van cseregarancia érvényesítésére.
A cseregarancia joga kizárólag fogyasztókat illet meg (Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy az üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Tehát cég, egyesület, alapítvány stb. nem minősül fogyasztónak), valamint jótállással rendelkező termékek esetén érvényesíthető, amennyiben a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A gördülékeny ügyintézéshez kérjük írd le pontosan mikor, hol és milyen hibát/sérülést találtál a terméken, illetve készíts róla jól látható fotókat és a rendelési azonosítóval együtt küld el nekünk a reklamacio@mindns.hu e-mail címre. A további teendőkről értesítünk.
- Ellenőrizd az elállási feltételeket (Alábbi tájékoztató tudomásul vétele)
- Küld el nekünk elállási nyilatkozatod
- Juttasd vissza a terméket hozzánk
- Visszatérítés
Elállási jog kizárólag fogyasztókat illet meg. (Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy az üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Tehát cég, egyesület, alapítvány stb. nem minősül fogyasztónak.)
Minden fogyasztó élhet a 14 napos indoklás nélküli elállás jogával. Az elállási határidő a megrendelt termék kézhezvételétől, több terméket tartalmazó rendelés esetén az utolsó termék kézhezvételétől számított 14 nap elteltével jár le.
A vásárlástól való elállás érvényesítéséhez a következő feltételek teljesülése szükséges:
- A termék és tartozékainak hiánytalan megléte
- A termék gyári csomagolása
- A vásárlásról kiállított számla másolata
- Garanciajegy másolata
- Elállási űrlap hiánytalan kitöltése
Elállási nyilatkozat minta: letöltés
Az elállási igény érvényesítéséhez a határidő lejárta előtt a fogyasztónak (elektronikus vagy postai levél útján) köteles elküldenie felénk hiánytalanul kitöltött elállási nyilatkozatát:
Email cím: | |
Postai levelezési cím: | 4027 Debrecen Viola u. 5. 4/12. |
A fogyasztó köteles a termék(ek)et indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni számunkra. Az átadás helye, illetve a visszaküldés címe:
Nonstopsrácok Kft. | 4032 Debrecen Komlóssy u. 35. Fsz/2. |
A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli. Nagy méretű termékek esetében a visszaküldés becsült összege maximum 10.000 Ft-ra tehető.
További fontos tudnivalók:
A fogyasztó a következő esetekben nem állhat el a vásárlástól:
- Lezárt csomagolású higiéniai termékek esetében, ha a csomagolást megbontották. Ez vonatkozik minden olyan termékre, mely rendeltetésszerű használat során testnedvvel érintkezik. (Pl: fülhallgató stb.)
- Bontott csomagolású szoftverek esetében.
- Bontott csomagolású fogyó eszközök, illetve olyan termékek esetében, melyek használatuk során elválaszthatatlanul vegyülnek egymással. (Pl: tintapatron, hűtőpaszta, 3D filament, tisztítószer stb.)
- Nem rendeltetésszerű használatból eredő garanciavesztes termékek esetében.
A fogyasztó a következő esetekben csak feltételhez kötve állhat el a vásárlástól:
- Jelszóval védett vagy felhasználói fiókhoz kötött termékek esetében kizárólag megfelelő gyári állapotra történő visszaállítást követően. (Pl: mobiltelefon, okosóra, notebook, nyomtató stb.)
Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a termék(ek) vételárát, valamint a fuvarozási költséget (kivéve azokat a többletköltségeket, melyek azért merültek fel, mert a fogyasztó az általunk felkínált szokványos szállítási módoktól eltérő szállítási módot választott, továbbá részleges elállás során a fuvarozási költség nem képezi visszatérítés tárgyát). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adta. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg a termék vissza nem érkezett hozzánk vagy a fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a két eshetőség közül a korábbi időpontot szükséges figyelembe venni.
A fogyasztó köteles a termék(ek)et indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni számunkra. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli.
A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt bekövetkezett értékcsökkenésért a fogyasztó felel. Ezen értékcsökkenésből fakadóan a visszatérítendő összeg egy részét vagy teljes egészét visszatarthatjuk.
További vásárlástól való elállást kizáró okok:
- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
- lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.